Časté otázky

Doprava

Kedy odosielate balíky?
Tovar je vždy odoslaný do 24 hodín od prijatia platby od zákazníka.

Kedy príde môj balík. Aká je dodacia lehota?
Doba dodania sa u všetkých produktov líši. Keďže je tovar od dodávateľov, nie sme schopní ju presne na deň určiť. Váš balíček by ale mal vždy doraziť v rozmedzí 5 – 40 dní od uhradenia objednávky. Táto doba dodania je v 99% prípadoch dodržaná. Dodávateľ si ďalej vyhradzuje možnosť na výnimky.

Čakať takto dlho na svoj tovar nemusí byť pre každého príjemné. Plne si to uvedomujeme a práve preto sa doba dodania kompenzuje dopravou zdarma a lacnou cenou produktu. Ak si počkáte, budete mať tovar, ktorý na Slovensku nenájdete.

Kde sa nachádza moja zásielka?
Ak vám prišiel e-mail o odoslaní zásielky, tak je vaša objednávka na ceste k vám. Obvyklá doba doručenia je 5 až 30 pracovných dní. Ak táto doba uplynula a balík vám stále nedošiel, kontaktujte zákaznícku podporu.

Prišiel mi iba jeden balíček. Prečo mi neprišla celá objednávka naraz?
Ak si objednáte viac tovaru z internetového obchodu UrbanTrend.sk, tak je tu pravdepodobnosť, že jednotlivé položky Vašej objednávky budú doručené od rôznych dodávateľov. Toto je dôvod, prečo chodia balíčky postupne.

Odkiaľ tovar posielate?
Máme rôzných dodávateľelou po celom svete. Práve preto sa líší doba dodania, aj balenie jednotlivých produktov aj to, že balíčky nechodia dohromady, ale zvlášť. Vďaka sklady v zahraničí môžeme poskytovať nízke veľkoobchodné ceny a dopravu zdarma.

Aký kuriér mi balíček doručí?
My dôverujeme Slovenskej pošte a dopravcovi DHL. Balíčky doručuje priamo na adresu, prípadne ich uloží vo svojej úschovni a dá vám pokyn na vyzdvihnutie. Minimálna doba úschovy balíčka je 14dní, tu ale vo väčšine prípadov predlžujú na 1 mesiac.

Platba

Nemám možnosť platby kartou alebo prevodom. Čo mám robiť?
Nemám možnosť platby kartou alebo prevodom. Čo mám robiť? Pokiaľ nemáte možnosť platiť platobnou kartou alebo bankovým prevodom, tak môžete zvoliť platbu zloženkou. Pre objednanie vyberte platbu bankovým prevodom. Na e-mail vám prídu detaily nášho bankového účtu. Teraz už stačí vyplniť zloženku a preplatiť ju na pobočke Slovenskej pošty.

Odoslal / a som platbu, ale neprišlo mi potvrdenie o prijatí platby.
K párovanie platieb používame účtovný systém, ktorý prijatú platbu z internetového bankovníctva páruje podľa variabilného symbolu (VS) ktorý predstavuje číslo objednávky.

Občas sa ale stane, že zákazníci omylom napíšu do variabilného symbolu chybné číslo a na párovanie nedôjde. Občas sa tiež stane, že aj cez to, že variabilný symbol je zhodný, náš systém to nedokáže napárovať.

Pre tieto prípady kontrolujeme internetové bankovníctvo a platby párujeme ručne raz za dva dni.

Zaplatil/a som a prišla mi upomienka, aby som zaplatil/a znova.
Zaplatil/a ste za tovar, platba nám dorazila na bankový účet, ale náš účtovný systém to ešte nestihol spárovať s našim webovým riešením e-shopu.

Bohužiaľ ale náš systém nedostal informáciu o prijatej platbe a automaticky odoslal upomienku so žiadosťou o zaplatení. Ak ste platili, upomienky ignorujete a vopred sa ospravedlňujeme, ak vám dorazí aj cez to, že ste platili.

Náš systém to nedokázal napárovať a preto sa upomienka odoslala. Všetky platby kontrolujeme ručne a ručne ich párujeme.

Posielate tovar na dobierku?
Dobierka je komplikovaná vec, ktorú sme museli zrušiť. Dôvody sú veľmi jednoduché. Opakovane sa stávalo, že sme zaplatili za tovar našim dodávateľom, balíček bol poslaný a doručený na adresu a nikdy nezastihnul svojho majiteľa – pretože si to rozmyslel. Nám vznikali veľké škody. Budeme radi, keď objednávky urobené na našom internetovom obchode, budú vždy uvážené a pre spokojnosť oboch strán.

Možnosti platby sú prevod na účet a platba kartou. Balíčky odosielame ihneď po obdržaní vašej platby. Pri platbe prevodom nesmiete zabudnút uviesť presnú sumu, VS (číslo objednávky) a do poznámky vaše meno.